Melyik a legmegbízhatóbb kisautó? 6-7 éves kor
A GTÜ szakemberei a fék, a kormányzás, a világítás, a kipufogórendszer, a karosszéria, a motor és a futómű állapotát...
A GTÜ szakemberei a fék, a kormányzás, a világítás, a kipufogórendszer, a karosszéria, a motor és a futómű állapotát...
A GTÜ szakemberei a fék, a kormányzás, a világítás, a kipufogórendszer, a karosszéria, a motor és a futómű állapotát...
Egy autó vásárlásakor az ár, az értéktartás, a fenntartás költségei mellett ugyanolyan fontos a műszaki...
A német autóklub április végén közétett 2010-es meghibásodási toplistáját a felső-középkategóriában a két Audi és egy BMW vezetik. Az ADAC sárga angyalai 4,25 millió alkalommal szálltak ki 2010-ben meghibásodott autót javítani. A meghibásodási lista összeállításához ebből kizárólag egy- és hatéves autókra kiterjedően 500 ezres reprezentatív mintát emeltek ki. A mintavételben csak olyan modellek szerepelnek, amelyeket legalább három egymást követő éven keresztül lényeges változtatások nélkül gyártanak, és egy évben legalább 10 ezret helyeztek belőle forgalomba Németországban. A hibák számák és az autó gyakoriságát ötvözve alakították ki azokat a pontszámokat, amelyek alapján rangsorolták az autókat. A lista a 2005-2010 közötti összesített és súlyozott hibák alapján készült.
A legmegbízhatóbb felső-középkategóriás autók - ADAC 2005-20101. Audi A5 / Cabrio 2. BMW 5 / GT 3.
A német autóklub április végén közétett 2010-es meghibásodási toplistáját a középkategóriában a BMW X3, a Mercedes C-osztály és a BMW 3 vezetik. A listát a Ford S-Max és az Opel Vectra zárja. Az ADAC sárga angyalai 4,25 millió alkalommal szálltak ki 2010-ben meghibásodott autót javítani. A meghibásodási lista összeállításához ebből kizárólag egy- és hatéves autókra kiterjedően 500 ezres reprezentatív mintát emeltek ki. A mintavételben csak olyan modellek szerepelnek, amelyeket legalább három egymást követő éven keresztül lényeges változtatások nélkül gyártanak, és egy évben legalább 10 ezret helyeztek belőle forgalomba Németországban. A hibák számák és az autó gyakoriságát ötvözve alakították ki azokat a pontszámokat, amelyek alapján rangsorolták az autókat. A lista a 2005-2010 közötti összesített és súlyozott hibák alapján készült.
Az ADAC német autóklub nyilvánosságra hozta a legújabb meghibásodási statisztikákat. A szervezet 1978 óta szolgáltat adatokat, amelyekkel befolyásolja az autóvásárlást. A legújabb tapasztalatok szerint a drága autók egyre jobbak lesznek, az eddig megbízhatónak tartott japán járművek azonban visszaesnek. A legtöbb baj a francia járgányokkal van, de az Opelnél és a Fordnál sem teljesen rózsás a helyzet.